Vragen en antwoorden

Vragen over het bestelproces

Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

Natuurlijk helpen wij u bij uw bestelling. Houd er rekening mee, dat wij u bij bestellingen via telefoon of e-mail niet alle betaalmethoden kunnen aanbieden.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen per e-mail?

Wij sturen u na het plaatsen van een bestelling altijd een orderbevestiging per e-mail. Mocht u na enkele minuten na het plaatsen van de bestelling geen e-mail hebben ontvangen, dan kan er sprake zijn van een technisch probleem of er er is mogelijk een probleem met uw e-mailadres. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang uw bestelling nog niet in productie is genomen, kunnen we de order annuleren. Stuur ons een e-mail onder vermelding van uw bestelnummer.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang uw bestelling nog niet in productie is genomen, kunnen we rekening houden met de door u gewenste wijzigingen. Stuur ons een e-mail onder vermelding van uw bestelnummer.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

De bij Canvarto bestelde producten worden altijd in de opgegeven afmetingen volgens specificatie van de klant gemaakt. Daarom bestaat er herroepingsrecht noch recht van retour.

Hoe moet ik handelen als ik een klacht heb?

Gebreken aan het product of productiefouten kunt u ons het beste schriftelijk sturen naar support@Canvarto.com. Illustreer de gebreken, indien mogelijk, aan de hand van foto’s. Defecte producten worden per ommegaande en gratis vervangen.


Vragen over betaling en verzending

Welke betaalmethoden biedt u aan?

Wij bieden de mogelijkheid tot betaling met credit card (Visa, Mastercard en American Express), PayPal, Sofort-overboeking en vooruitbetaling.

Met welke pakketdienst wordt mijn canvasfoto verstuurd?

Wij versturen per DPD.

Hoe lang is de levertijd?

De productietijd bedraagt normaal gesproken 3-5 werkdagen. De levertijd van een pakket bedraagt ca. 3 werkdagen.

Waar kan ik de status van de levering bekijken?

U ontvangt na de verwerking van uw bestelling een verzendbevestiging per e-mail met een nummer van de zending. Met dit nummer kunt u te allen tijde de status van uw zending volgen.

Wat kan ik doen wanneer de zending beschadigd is?

Controleer het pakket bij ontvangst meteen op transportschade. Het transport is voldoende verzekerd en uw product wordt vervangen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.



Andere vragen?